20 ноември 2009

Парад на котконедолюбците желая

Напоследък е популярно всякакви хора, обединени по всякакъв начин, да правят паради, шествия, митинги, демонстрации и други такива социални прояви с подчертано групов вид.

Парад на гейове, военен парад, парад на трабанти. Всички се включват в някакви паради. И аз изолирнича, защото не съм гей, не съм военен, а ни най-малко не съм и трабант. И започнах да се блъскам как и аз да изляза някога и да попарадирам малко. Ами да се проявя малко и аз де, да ме видят хората как стигам от НДК до Парламента например!



И се чудя нещо, което ще ме обедини с някакви хора, ако има такива. Отказах се от парад на жели-мечоците, защото сме раса и не е хубаво да парадираме с расовата си принадлежност.

И след три-четри-петминутно умуване се реших - парад на необичащите котки. И веднага да споделя причините за този един парад:

- Аз не обичам котки.

- Чувствам се репресиран от общоприетото мнение, че котките са яки, пухкави същества и са безобидни.

- Надявам се да се съберем много хора и да свиркаме със свирки, да удряме тъпани и да скандираме лозунги като "Не на акането в саксия!", "Който казва мяу, да знай, че е педал!" и "Нямаме проблем с мишките, махайте се вече!".

- Обичам тигри, лъвове и ягуари, а тяхното мнение е, че домашните котки са унтерменшени. В техния случай - унтеркатцени.


Нека спрем да смятаме за нормално имането на повече от нито една котка. Тези животни са безполезни - пускат косми, лежат по цял ден, а ако не лежат - дерат мебели, съсипват работи.

И гордостта на стопанина на една котка е, ако успее да я научи да ходи до тоалетна в тоалетната. Или наоколо. Феноменално!

Искам парад, в който да мога да изразя тези си разбирания, като дори ще искам да изгоря 20-30 котки живи, за да привлека внимание.

И ще мога да се чувствам част от цяло, изключителен и личност. И ще покажа среден пръст в лицето на тия котки, нищо, че вероятно са толкова далеч от смисъла на този жест.

Нищо! Важното е да има активност, да се отстоява мнение, да се излиза на парад.

Paradise!

zhelyo!

Няма коментари:

Публикуване на коментар